دلتنگی های یه عاشق خسته

این دیگه آخر خل بازیه . . .

دلتنگی های یه عاشق خسته

این دیگه آخر خل بازیه . . .

من برگشتم (^_-)

سه شنبه 17 مهر ماه سال 1386 - از این تاریخ به بعد , تا حالا چیا گزشته و چه اتفاقایی افتاده میشه ازش 100 تا فیلم هندی درست و حسابی درست کرد. شاید اگه حوصله کردم نشستم بعضیاشو نوشتم البته همراه الی جونم . آخه الان دیگه باهمیم . البته همه چیم نمیگم چون همه چی که گفتنی نیست !
بعد از آخرین پست رفتم رو بلاگفا ولی بعد از یه مدت که میونمون شکر آب شد و کلا تموم کردیم و جریانش مفصله همه چیو پاک کردم . یعنی اون وبلاگو کلا بستم با مطالبش که کاش نمی کردم تو 360 هم همینطور و جاهای دیگه ولی چون از این وبلاگ دیگه استفاده نمیکردم موند حتی اطلاعات ورود به سایت رو هم یادم رفته بود که درخواست دادم و خوشبختانه دوباره تونستم وارد بشم .
از این به بعد باز میخوام خاطراتم رو بصورت روزانه از اتفاقایی که بین منو نانازم میافته اینجا بنویسم . مثل همونروزا . یادش بخیر .
الی جونم : جونمی , دوست دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد