دلتنگی های یه عاشق خسته

این دیگه آخر خل بازیه . . .

دلتنگی های یه عاشق خسته

این دیگه آخر خل بازیه . . .

احساس خوب

امروز از ناصی یه اس ام اس برام اومد :
احساس خوب وقتیه که یکنفر دلتنگت بشه ، احساس بهتر اینه که یکنفر عاشقت بشه ، اما بهترین احساس اینه که یک نفر هیچوقت فراموشت نکنه .
نظرات 2 + ارسال نظر
کاظم چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام
احساس خیلی خوب اینه که اونی که دوسش داری اونم دوست داشته باشه

مهم اینه که دوست داشتن در میان باشه
مهم اینه که دلیل دوست داشتن نامشخص باشه ؟ (یعنی دلی باشه ، روحی ، حسی و نه مادی)
مهم اینه که مهم باشی واسه اونی که واست مهمه

ای احساس خوب ، امیدوارم خوش باشی و بهترین بهترین احساسات رو داشته باشی ؛ آقا رضای گل

nanazet یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ

احساس خوب اینه که من دوست دارم ولی توی کله پوک هیچی نمیفهمی و فقط بلدی منو اذیت کنی تازه اسم وبلاگتو هم میذاری ناناز من اگه ناناز بودم که انقدر بد خلقی نمیکردی ولی با همه این دیوونه بازیات بازم گل من گلیه خودمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد